אני רוצה להיכנס לעולם הדיגיטל – מאיפה להתחיל?

בזמן שמקומות עבודה חווים משברים ואי יציבות תעסוקתית, עולם השיווק הדיגיטלי נמצא בתקופה של צמיחה ושגשוג. ריבוי כלים דיגיטליים ופלטפורמות פרסום חדשות מייצרות ביקוש רב מצד מעסיקים, דבר המספק לאנשי השיווק הדיגיטלי אפשרויות תעסוקה מגוונים, לצד תנאים טובים ושכר גבוהה.

לימודי דיגטל

 

אנשים רבים מסתכלים על עולם הדיגיטל כחידה ואין להם מושג מה צריך לעשות כדי להתחיל לעבוד בתחום.

במיוחד עבורכם, קיבצנו 5 פעולות שכדאי לכל מי שרוצה להיכנס לתחום השיווק הדיגיטלי להכיר:

הכירו את השטח –

עולם השיווק הדיגיטלי הוא עצום.
פנו לכם זמן בשביל להכיר את התחומים השונים – SEO, פרסום ממומן, אימייל מרקטינג ועוד עשרות ערוצי מדיה שונים.
כדי לא ללכת לאיבוד בין כל הכלים הקיימים, התמקדו בנושא אחד ולא ללמוד מספר תחומים שונים.
לאט לאט תגלו איפה אתם חזקים ולאיזה כלים אתם מתחברים, ושם תשקיעו את מירב מאמצי הלימוד שלכם.

צברו ניסיון מעשי –

לאחר שלמדתם מספר כלים, וכבר יש תחום שאתם מכירים בו את היסודות, חפשו עסק שיהיה מעוניין להשתמש בידע שלכם ועשו עבורו פרויקט או עבודה קטנה.
ככל שתצברו יותר פרויקטים כאלו – גם אם בחינם או תמורת תשלום סמלי, כך תוכלו להשתפר ולהתמקצע, וגם להציג ניסיון פרקטי בקורות החיים שלכם!

בנו נוכחות דיגיטלית –

יש מגוון של כלים חינמיים שדרכם ניתן לבנות פרופיל דיגיטלי – אתר, פייסבוק, לינקדאין.
חפשו דוגמאות לפרופילים מוצלחים של אנשים שראיתם כדי "למדל" דברים שהם עושים.
הקימו פרופילים מקצועיים, התחילו לעלות חומר מקצועי ובמקביל הוסיפו אנשים מהתחום.
לאורך זמן יכירו אתכם יותר, ויפתחו בפניכם דלתות לשיתופי פעולה ולקוחות אם אתם עצמאיים,
או הצעות למשרות במקומות עבודה נחשקים (ע"י מגייסים או ע"י מנהלים באותם חברות).

הישארו מעודכנים –

יש אינספור בלוגים, אתרים ואנשי מקצוע שמספקים מידע על הפלטפורמות הפרסומיות ועל חידושים בעולם הדיגיטל.
דאגו לעקוב אחר מקורות מידע איכותיים, ולהתנסות בכלים חדשים שיתנו לכם יתרון תחרותי.

קבלו הסמכה –

לכו ללמוד אצל אנשים שעוסקים בתחום שבו אתם רוצים ללמוד, ודאגו לסיים את הקורס ולקבל תעודה שתוכלו להציג למי שירצה לברר על הידע והניסיון שלכם בעתיד!

 

רוצים להתעדכן בכל מה שחדש בתחום השיווק הדיגיטלי?

הרשמו כאן: