הכירו את 4 הפעולות שיסייעו לכל מעצב או אדריכל לסגור עסקאות נוספות בכל חודש!

כל מעצב או אדריכל שיש לו סטודיו, מבין שמלבד כישרונו ומקצוענותו בתחום, הוא גם בעל עסק, וכדי להצליח לפרוץ ולייצר תנועה של לקוחות חדשים, ישנם מספר פעולות שיעזרו לעגן את הסטודיו שלכם כמוביל בתחומו ויסייעו לסגירת עסקאות רבות יותר.

מה גורם ל-90% מהאדריכלים ומהמעצבים לא לסגור את הצעות המחיר שלהם בפגישה הראשונה?

פעולה ראשונה | שיגיעו אליך לקוחות מדויקים שרוצים רק אותך 

לרוב כולם מדברים על בידול עסקי כמילה מאד גדולה, אבל ההפך הוא הנכון, זה פשוט וישים במיידי, רק צריך לדייק בדיוק מה אנחנו כמעצבים מעניקים ללקוח.
סידור הפעולה זו יכולה להמריא את הסטודיו שלכם לרמות שאין לתאר ובהתאם לזה גם את היכולת לדרוש תמחור גבוה יותר בהתאם לבידול העסקי של הסטודיו.

בידול עסקי לא צריך להיות רק נופך העיצוב, וסגנון העיצוב, כי אם מכלול של מרכיבים עיצוביים שעוטפים את הסטודיו כמעטפת שלמה. נסו לחשוב מה המרכיבים שלקוחות אומרים לכם דקה אחרי שסגרו עימכם ליווי פרויקט, ומה שלושת המרכיבים שחוזרים על עצמם מלקוח ללקוח. הדרך הקלה ביותר היא דווקא ליצור קשר עם הלקוח האחרון, ולדייק מה הם תכונות האופי הייחודיות שהניעו את הלקוח להגיד לכם כן.

בואו נחשוב על כך שניה, הרי זה לא רק העיצוב שמוביל את הלקוח לבחור דווקא בנו, זה גם בניית מערכת היחסים שלנו עימו. לכן הדרך הטובה ביותר, היא ניתוח של התכונות שלנו, היכולות שלנו ולא דווקא התמקדות בכמה אנחנו מקצועיים או בכמה אנחנו מדויקים בתוכניות שלנו, או בכמה אנחנו מקשיבים ללקוח.

פעולה שניה | שכולם ידעו מה שמך ובמה הסטודיו מתמחה

לפעמים אנחנו כל כך רוצים לסגור עסקה, ואנחנו פשוט תוקעים מקלות בגלגלים לתחום העיצוב בו אנחנו רוצים להיות.
הדרך הטובה ביותר לעוף קדימה, היא ראשית להבין מה בא לנו לעשות בסטודיו, ואילו פרויקטים אנחנו לא מעוניינים לעשות.

עכשיו רובכם תגידו לי שזה להשאיר כסף על הרצפה וכדו׳, ואני אומרת, ממש לא. אם אנחנו רוצים למתג את עצמנו תחת הענף המסחרי, אנחנו נדבר רק על מסחרי. לא אמרתי שלא נעשה מגורים או דירות יוקרה, אך עם זאת, הפוקוס של הסטודיו יהיה אך ורק על התמהיל של מסחרי, ובאופן אורגני יגיעו גם פרויקטים של מגורים, אך עיקר התשוקה שלנו תהיה על מסחרי.

כמובן מיותר לציין כי הפועל היוצא של פרויקטים מסחריים, הוא שאחד מתוך 2 לקוחות שעיצבתי עבורם משרד, יחזור אליי באופן אישי וישאל: ״את גם מעצבת דירות?״.

פעולה שלישית | מי מכיר אתכם? וכמה אתם מספרים על זה?

כולם מדברים רבות על שיווק, אבל הדרך היותר טובה לדבר על שיווק היא באמצעות רשתות חברתיות. לא אמרתי שעיקר הפעילות צריכה להיות שם, היא רק חלק מתוך 38 גישות של איך להשיג את הלקוח הבא, ולסגור את העסקה הבאה, אך עם זאת, הנוכחות הרשתית חשובה היום אף יותר מאתר מסודר. כן, נשמע מופרח, אך מאז שנת 2020 המיקוד של לקוחות הקצה זה לבדוק אותנו כמעצבים ראשית באינסטגרם או דף עסקי ורק אחרי 4 או 5 לינקים וחיפוש בגוגל, הם יגיעו אלינו.

החשיבות היא לגשת ראשית דבר, לתוך הרשתות ולסדר עימוד מחדש של כל הפרויקטים שלכם. אם אין מספיק, תייצרו הדמיות ואילוסטרציות, הכל בסדר! העיקר הוא לייצר מנוע של עיצוב וסטיילינג יפה בהלימה ל-2 הפעולות הראשונות שלמדתם, ההתחלה היא תמיד קצת קשה, אחר כך הכל באמת מאד זורם.

תייצרו עקביות, אבל על זה אני ארחיב בפעולה הבאה 🙂 תייצרו פגישות עם שיתופי פעולה שחשפו אתכם לקהלים חדשים ולקהל לקוחות חדשים שטרם הכרתם, אין כמו להיות בחברות עם עוד אנשים שמדברים עליכם ולמספרים כמה אתם מוכשרים, זו היא ההוכחה הטובה ביותר לסגירת העסקה הבאה שלכם.

פעולה רביעית | כמה אנחנו עקביים עם הפעולות שלנו

אחת הפעולות החשובות ביותר שיעזרו לפרוץ עסקית החוצה, היא עקביות, התמדה וראייה מה עושה לכם הכי טוב בחיים ובעסק.
התמדה ועקביות לא מגיעה מ-כתיבת גאנט עבודה ותכניות עסקיות.

אחרי 13 שנה כמעצבת אני חייבת להגיד כי הדרך הטובה ביותר לעקביות היא התשוקה הבלתי נגמרת למקצוע, ואהבה הגדולה שלנו להוציא את הכישרון שלנו החוצה.
תהיו בטוחים בכישרון שלכם ותחשבו איך אנחנו משלבים את הכישרון הזה יחד עם האהבה האין סופית למקצוע.

בא לכם לקבל כלים נוספים?

אם אתם רוצים להעמיק בידע ומחפשים פעולות פרקטיות להזנקת הסטודיו, יש לי עוד 38 שיטות ומתודות אותן אני משתפת ביומיים של כנס וירטואליים למעצבים ואדריכלים בלבד בו אלמד "איך להגיע ולסגור את הלקוח הראשון ואת הלקוח המאה באותה שיטה".
אני מזמינה אתכם לקרוא עוד על הכנס ולהנות ממחיר מוזל לזמן מוגבל בלחיצה כאן

אנחנו כאן בשבילכם

כתבו לנו הודעה ואנחנו מבטיחים לחזור מיד עם כל הפרטים החשובים